Oral B water floss 無線水牙線

我以前箍過牙,但之後因為懶所以無用固定器,成日擔心牙縫會變寬,進食後如貪方便用牙籤,又容易傷害牙肉,亦會令牙縫變闊,所以進食後都要有效去清潔,又不會傷到牙肉,我會用Oral B water floss 無線水牙線

Oral B最新出左無線水牙線相比之前出產有線和水箱款的,輕鬆易攜,更易用、又輕又細,刷牙後,一下就沖走牙縫間食物渣滓及按摩牙齦,更有效清潔到口腔死角位,我用過牙線較難到達位置,無線水牙線都清潔到,依家我會當牙線使簡單方便。

其實唔一定箍牙先要用, 平常都可以清走食物渣滓,有牙肉腫痛、流血、日常箍牙、植牙、牙套問題時都可以安心使用,水牙線唔會沖到成口血,如果牙肉流緊血,更應加強日常護理及見牙醫,當然會建議鋼箍/隱形牙箍朋友們使用,去清潔最難清潔的地方,如牙縫及固定器最易卡住食物殘渣。

Oral B無線水牙線

評分及評語 (滿分: ★★★★★) .

易用度: ★★★★★

沖水力道: ★★★★★

實沖清潔效果: ★★★★★

整體評分: ★★★★★ .

.

我覺得一沖感覺好爽?,水力可調較,按摩牙肉之餘,將污糟野一次過沖晒出黎,就好似 Deep Clean 深層清潔般爽快??,牙縫、牙周袋及按摩牙齦,更能減少流牙血, 患牙肉問題的機會,更幫助改善牙齦健康,後面大牙位置都清潔到。

水牙線噴頭可以拆下清洗,但長時間使用,有機會令細菌積聚,建設 3 個月或大病後更換一次,

水柱盡可能垂直對準牙齒之間,並沿牙齒緩慢移動,水花更不易四濺,長期使用令口氣更清新!

Follow IG:nataliepang720

About Post Author

2 Comments

Leave a Reply