護膚聖品?奧圖玫瑰精油力量?原美 organic25

#肌膚光澤蘇easy

#珍貴的奧圖玫瑰精油力量

品牌?@ organic25

▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️

朋友時常問我保持肌膚光澤的秘訣?有時仲會以為我素顏的時候用咗BB cushion?

其實秘訣好簡單!就係要保持肌膚水油平衡!淨係用精華唔夠㗎,要配合埋精華油一齊用,達致水油平衡肌膚先至可以keep到最靚嘅狀態?

試過咁多隻精華油,原美 organic25 的玫瑰鑽白精華油就真係值得我推介!

?玫瑰鑽白精華油 Rose luminous facial oil

採用高濃度珍貴的奧圖玫瑰成分,配合玫瑰果油及橄欖角鯊烷,??‍♀️有超強亮肌及美白的功效,具有優異的潤膚特性,同時,添加優質的乳香及壇香精油,??‍♀️可以撫平幼紋及皮膚的白滑狀態。?在情緒有鎮靜、減壓的作用,減低焦慮和平和心情的狀態功效,適合混合性皮膚。

唔講唔知啊,奧圖玫瑰精油功效特佳,除咗可以美白修護仲可以鎮靜肌膚,是精油界的護膚聖物!所以價錢亦都比一般精油貴二十倍㗎!

用的份量其實不用多,三滴就夠,滴在掌心用雙手的熱力搓開,精華油質地比一般油透薄,搓開之後直接輕壓在面上頸上,陣陣的奧圖玫瑰香味勁好聞!

 

大家唔好以為精華油就等如笠,或者好潤,今次呢支精華油採用了最為皮膚所吸收的玫瑰果油作為底油,並加以調配,所以當精華油按壓在皮膚上時,好快就被皮膚吸收並帶來滋潤效果!

我最喜歡臨瞓前用,瞓覺嘅時候仲會聞到陣陣奧圖玫瑰精油幽香?,放鬆心情加快入水!到第二朝瞓醒,肌膚即刻重拾嬌嫩效果,還會從肌底滲出陣陣光芒,令人視線一時間離不開鏡子!?

▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️

原美25網店:

www.organic25.com

Facebook

m.facebook.com/organic25/

Instagram

instagram.com/organic25?igshid=80myki3rfr8d

HKTV MALL

bit.ly/3hpsu2l

原美25銷售點:

bit.ly/2BrLNJ5

#玫瑰鑽白精華油  #奧圖玫瑰精油 #玫瑰果油 #橄欖角鯊烷  #護膚油 # essentialoils #芬芳療法 #香薰 #護膚品 #Skincare 

 ※是次產品/treatment由品牌公關邀請及提供。以上全屬shadow用後之個人真心分享。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

 *****************

 ●Follow me●

 Facebook page :www.facebook.com/Shadowcblog 

 Instagram: instagram.com/shadowccheung 

 Email:shareshadow@yahoo.com.hk 

 <google+> <youtube> <facebook><Beautyexchange><ublog><Blogspot> <sheblog> <girlssss> <The ztyle> <openrice> 

 *****************


About Post Author

Leave a Reply