按摩,facial 一齊做

IMG_9009.jpeg

PERLESUISSE瑞士細胞年輕肌研專家,全方位有齊美容護理、按摩、纖體服務,仲會度身訂製個人化嘅方案。一個價錢,就可以同時間享受Facial同埋人手按摩!咁正,當然要來享受下啦!

 IMG_9010.jpeg

一來到,治療師就叫我換衫,來個Facial先!

呢個Facial係水感透肌修護面部療程!咁即係代表幫塊面仔補水啦!首先會幫我洗面然後做磨砂針清修眉,然後就用超聲波導入儀器幫我將皮膚深層補水,轉幾轉我已經感受到塊面飲咗好多水,做完療程之後我摸到塊面係飲飽水!充滿彈性!

 IMG_9011.jpegIMG_9012.jpegIMG_9013.jpeg

隔咗一陣按摩師就過嚟幫我按摩啦!按摩師好細心一路我一到問我邊度感到唔舒服或者特別想按既地方,其實佢按第一下我已經覺得好舒服而佢按到咁上下我都瞓着咗要佢叫醒我!做完成個療程之後我覺得個人精神左,即使唔需要化妝都覺得好醒神!你地都快啲嚟感受下啦好正㗎!

 IMG_9014.jpegIMG_9015.jpeg  

Me Time Pass

水感透肌修護面部療程+香薰人手按摩

價錢:$288

時間:105分鐘 (60分鐘facial,45分鐘按摩)

療程功效:

̇水感透肌修護面部療程

功效:滋潤補濕、修復肌膚、增加皮膚彈性、提高肌膚光澤度

 

̇香薰人手按摩

功效:舒緩肌肉繃緊 、促進血液循環 、加促新陳代謝 、減壓放鬆

 

登記連結:bit.ly/3bmaHI0

預約/查詢:bit.ly/3kbJN9I

  

#PERLESUISSE #PERLE #PERLESUISSE #Metime #瑞士細胞年輕肌研專家 #活出自肌 #愛自己 #享受 #放鬆 #面部護理 #按摩

    

About Post Author

Leave a Reply